Kéz a kézben minden TIENS állampolgár a TIENS márka nélkülözhetetlen része.
Egymás mellett minden TIENS állampolgár magyarázza a TIENS márka nagyságát.
Mr. Li Jinyuan, a Tiens Csoport Elnöke
A háromlevelű minta, mint egy szétnyitott térkép a TIENS stratégiáját, a „nemzetközisített” fejlődést tükrözi. Ebben a levelek azt a termékimázst ábrázolják, melyet a „természetesség és egészség” jellemez: a minta sárga színe a „napfényt” és a „jólétet” jelképezi, a zöld szín pedig a „zöld föld” természetes lélegzetét árasztja.
.jpg)
A levél formájú mintán három ember alakú minta fut keresztül, kéz a kézben összekapcsolódva, természetesen, egyenletesen és terjeszkedve, azt a koncepciót ábrázolva, hogy a TIENS emberközpontú és a világ TIENS polgárai szorosan összekapcsolódnak. Az egész minta a TIENS márka növekvő tendenciájára utal.
Az egész minta a TIENS márka növekvő tendenciájára utal.
Az új modellt eredeti szín alapján dolgozták ki, és eközben rendelkezik a TIENS márka legnagyobb értékével, azaz a „TIENS”-szel. Az egész szimbólum teljes képzetet társít a márka lényegéhez - „Egy világ - Egy család”, és a lényeges értékeket „Különleges Újítás”, „Kimagasló Felelősség” és „Kiváló Csapatmunka” jellemzi, valamint a hosszú távú márka stratégia, a „Közösen osztozunk” szlogennel. Új megjelenésével, mint új kiindulóponttal, a TIENS egy új utazásra indul egy nemzetközi márka kiépítésében.

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése