Magamról

Saját fotó
Zala, Hungary
Meggyőződésem, hogy mindenkinek jogában áll egészségesnek maradni, egészségesnek lenni, amíg csak lehet! Pedig a természet és az ember ilyen távol, mint a mai napon, még soha nem volt egymástól és félő, hogy ez holnap is így lesz… Mit tehetünk akkor az egészséges jövőért? Tegyünk érte minden nap a rendszeres mozgás mellett, természetes eredetű táplálék kiegészítők segítségével, amit a szervezet hálásan fogad! AZ ITT BEMUTATOTT TERMÉKEK MINDEGYIKE RENDELKEZIK AZ OÉTI ENGEDÉLYÉVEL! A bemutatásuk a teljesség igénye nélkül történt,kérdéseket szívesen fogadom az alábbi elérhetőségeken: e-mail:lukacstibor1@gmail.com telefon/viber/messenger: +3630 3965993 "Ha megelőzöd,nem kell elszenvedned!"

2014. június 9., hétfő

A természet és a napfény találkozása...

Kéz a kézben minden TIENS állampolgár a TIENS márka nélkülözhetetlen része.
Egymás mellett minden TIENS állampolgár magyarázza a TIENS márka nagyságát.

Mr. Li Jinyuan, a Tiens Csoport Elnöke


A háromlevelű minta, mint egy szétnyitott térkép a TIENS stratégiáját, a „nemzetközisített” fejlődést tükrözi. Ebben a levelek azt a termékimázst ábrázolják, melyet a „természetesség és egészség” jellemez: a minta sárga színe a „napfényt” és a „jólétet” jelképezi, a zöld szín pedig a „zöld föld” természetes lélegzetét árasztja.


A levél formájú mintán három ember alakú minta fut keresztül, kéz a kézben összekapcsolódva, természetesen, egyenletesen és terjeszkedve, azt a koncepciót ábrázolva, hogy a TIENS emberközpontú és a világ TIENS polgárai szorosan összekapcsolódnak. Az egész minta a TIENS márka növekvő tendenciájára utal.

Az egész minta a TIENS márka növekvő tendenciájára utal.

Az új modellt eredeti szín alapján dolgozták ki, és eközben rendelkezik a TIENS márka legnagyobb értékével, azaz a „TIENS”-szel. Az egész szimbólum teljes képzetet társít a márka lényegéhez - „Egy világ - Egy család”, és a lényeges értékeket „Különleges Újítás”, „Kimagasló Felelősség” és „Kiváló Csapatmunka” jellemzi, valamint a hosszú távú márka stratégia, a „Közösen osztozunk” szlogennel. Új megjelenésével, mint új kiindulóponttal, a TIENS egy új utazásra indul egy nemzetközi márka kiépítésében.


forrás : internet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése